2011. november 30., szerda

Adventi naptár 350 forintból


Az összeg csak megközelítőleg ennyi, mindenesetre tutira ez a legolcsóbb adventi naptár, amit valaha is csináltam.



Nálunk az adventi naptár december 6-án szokott kezdődni, mert tiszta hülye dolognak tartom, hogy kapunk ajándékot 1-én, aztán 6-án, aztán 24-én. Erre idén az oviban már november végén (!) elkezdtek adventolni, meg a barátnőm is lesmucigozott, hogy azon a 6 napon spórolok. Úgyhogy 1-én kezdünk.

Az első gondolatom ez a dobozkás naptár volt, de ez minden, csak nem olcsó, mert egy ilyen doboz átlag 400 ft, és akkor még le sem festettem vagy dekupázsoltam.


Úgyhogy papír-mikuláscsomagokat akartam, ilyet viszont nem találtam, csak az Ikeában, de nem igazán tetszett. Majdnem megvettem, de végül a 295 forintos csomagolópapír mellett döntöttem. (Utólag sajnálom, hogy csak egy tekrecset vettem, ez a papír tök jó, és már nem lehet kapni.)

Nem volt más hátra, csak hajtogatni kellett 24 darab zacsit. Ezek itt a fázisok, ha valaki nem tudná, hogy kell. (Én nem tudtam, de 3 délután origami után már álmomban is!)

Téglalap
Balról kb. középre
Jobbról rá, hogy kicsit fedje
Össze kell ragasztani
Alulról felhajtani kb. 5 cm-t, ez lesz a talpa
Újra kihajtani
Fordítani kell egy keveset a zacsin, behajtani, így 4 éle lesz
Az élek mentén be kell vágni, de csak amíg a talpa tart
Ezeket behajtani, ragasztani
A maradék kettőt is
Máris talpra áll
Be lehet hajtani a tetején
Kész
Az első gondolatom az volt, hogy egyszerűen rányomtatom a karácsonyi motívumokat, de mint kiderült, a tintasugaras nem nyomtat fehéret, márpedig milyen már egy barna hóember. Úgyhogy nyomtatópapírra nyomtattam, kivágtam, ragasztottam. A csipeszek az OBI-ból származnak, egy csomag 150 forint, azt hiszem, 20 darab volt benne, úgyhogy kettő kellett (ugye, ha csak 6-án kezdenénk!) Filccel írtam rá a számokat, és felaggattam őket.



A hozzávalók:
  • csomagolópapír - 295 ft (nem kell az egész tekercs)
  • olló, ragasztó, nyomtató, nyomtatópapír
  • csipesz - 150 forint (mivel kettő kell, legyen 180)
  • madzag - kb. 200 forint (de volt itthon)
Egy rakás kincset rejtettem bele - négyszínű tollat, autós postitet, hűtőmágnest, kakasnyalókát, könyvet, matricát, radírt, cikkcakkollót, mini kirakót, stb.

Remélem, kitartanak a zacsik jövőre is!




9 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon szuper.
    Ajánlani fogom! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen! :) Most harcolunk a gyerekkel, hogy naponta csak egyet nyisson ki.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, nagyon ízléses, és igen, nem mellékes, hogy olcsó. Szuperül néz ki, de hozzá kell tennem, az eddigi ötleteid is tök jók voltak, már jó ideje olvasom a blogot!
    Gartulálok! Dóra

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, nagyon kedvesek vagytok! :) A barátnőm szerzett mikulásos papírzacsikat, úgyhogy jövőre könnyebb lesz. :)

    VálaszTörlés
  5. De kár, hogy én csak most találtam rád! Nagyon jó!!! Idén nálunk is ilyen lesz! Köszi!

    VálaszTörlés
  6. Csak jelzem, hogy megint van ilyen papír az IKEA-ban :)
    Egyébként szuper a naptár!

    VálaszTörlés
  7. Igen, köszi! :) Én is láttam tegnapelőtt, még mindig van. :) És vettem még egy tekercset, azt hiszem az Aldiban (de lehet, hogy Lidl volt, ezeket mindig összekeverem).

    VálaszTörlés
  8. Nekem a polc is tetszik, kesztermek, vagy sajat tervezes? :)

    VálaszTörlés