2011. február 22., kedd

A Minnie-jelmez


Íme, a sokat emlegetett Minnie egér egyszerű változata. A farsangi buli nagyszerűen sikerült, Minnie-n kívül volt Piroska, néhány tündér és királylány, Pókember természetesen, és az én személyes kedvencem, a Túró Rudi.

No de néhány részlet a Minnie-jelmezről. A fekete harisnyát és a fekete hosszú ujjú pólót az egér kezének és lábának szántuk. A rózsaszín póló, szoknya és cipő kötelező, szerencsére volt ilyenünk, a szoknyáról írtam korábban a virágos posztban.


A fülek kivitelezése egy ilyen kis gyereknél azért nehéz, mert semmit nem visel el magán, ami kicsit is kényelmetlen, és valljuk be, ebben nagyon igaza van. Zsanka hord hajpántot, de csakis puha fajtát, ami keményített, az már zavarja. Úgyhogy rendeltem az e-bayen kemény 4 dolcsiért egy Minnie-fület, de rendes hajpánt volt, úgyhogy megkértük a nagypapát, hogy varrjon puha füleket (ezt említettem korábban). Az meg túl nagy és meleg lett, úgyhogy apa megkapta (remekül néz ki benne :)). Én meg kiszedtem a keményítőt a kínai rendelésből, és egy gumival összevarrtam alul, így kényelmes hajpánt kerekedett belőle.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése